افتتاح خانه نشریات دانشگاه تبریز

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۴۲ کد : ۱۹۶۰۳ اخبار تصویری اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۹
افتتاح خانه نشریات دانشگاه تبریز

همزمان با گرامیداشت شهدای بمباران  27 دی 1365 دانشکده فنی داتشگاه تبریز:

خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

 با حضور دکترکلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نصر اله زاده رئیس دانشگاه تبریز، معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و اعضای نشریات دانشجویی، در 27 دی 1401 خانه نشریات دانشجویی در ساختمان شهید باکری دانشگاه تبریز افتتاح شد.

در این آیین دکتر عادل طاهری مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با ارائه گزارشی از فعالیت نشریات دانشجویی در این دانشگاه گفتند: در حال حاضر از ۱۵۰ نشریه موجود، ۵۵ نشریه فعال دانشجویی در دانشگاه در زمینه های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ادبی فعال هستند که توسط تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی، کانون ها و اشخاص حقیقی منتشر می‌شوند.

دکتر طاهری همچنین با اشاره به انتشار الکترونیکی نشریات مذکور به همراه نسخه چاپی افزود: علاوه براینکه این نشریات به‌صورت فیزیکی چاپ و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرند، در سامانه نشریات وزارت علوم و در سامانه الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز نیز نمایه‌سازی الکترونیکی می‌شوند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با اشاره به آئین‌نامه وزارت عتف در خصوص ضرورت ایجاد امکانات بیشتر جهت بهره‌گیری هر چه بیشتر دانشجویان از نشریات دانشجویی و همفکری دانشجویان حوزه نشریات، خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.

دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته درزمینهٔ نشریات دانشجویی در دانشگاه تبریز بر اهتمام جدی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت بر گسترش کمّی و کیفی نشریات دانشجویی تأکید کرد.


نظر شما :