نشست آشنایی با برنامه‌ها و روند برگزاری جشنواره یاز برگزار شد

نشست آشنایی با برنامه های جشنواره یاز

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۹۶۱۱ اخبار تصویری اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۱۲
نشست آشنایی با برنامه های جشنواره یاز

نشست آشنایی با برنامه های جشنواره یاز
(اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز)
 محورهای نشست:
۱. آشنایی با شیوه نامه جشنواره
۲. نحوه ارسال آثار به دبیرخانه
۳. هماهنگی نمایشگاه نشریات

به گزارش کمیته روابط عمومی جشنواره یاز، نشست آشنایی با برنامه‌ها و روند برگزاری اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز که با عنوان «یاز» برگزار می‌شود با حضور دانشجویان صاحب قلم و عوامل برگزاری جشنواره برگزار شد.

در این نشست دکتر عادل طاهری، دبیر جشنواره یاز، با اشاره بر اهمیت حضور همه‌جانبه اهالی نشریات و دانشجویان صاحب قلم در این جشنواره عنوان کرد: معیارهای در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره یاز همسو با معیارهای جشنواره وزارت علوم است و دانشجویان دانشگاه تبریز می‌توانند با شرکت در یاز سطح نشریات و نوشته‌های خود را محک بزنند.

همچنین در ادامه نشست مهدی صاغی، عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی و شورای سیاستگذاری جشنواره یاز، درخصوص انتخاب آثار برتر و برندگان اولین جشنواره نشریات دانشجویی یاز تشریح کرد: آثار ارسالی در جشنواره یاز در بخشهای آثار برتر، نشریات برتر و بخش ویژه داوری خواهند شد که در بخش آثار تعداد ۲۰ اثر برتر انتخاب خواهند شد.

وی در این راستا ادامه داد: در بخش ویژه جشنواره نیز آثار در ۴ قالب تعیین شده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در هر دو بخش اصلی و ویژه جشنواره شرکت دهند.

لازم به ذکر است، علاقمندان به شرکت در جشنواره یاز می‌توانند آثار منتشر شده خود در نشریات را از تاریخ ۱فروردین ۱۴۰۱ تا تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای دبیرخانه ارسال نمایند.


( ۲ )

نظر شما :