آیین اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۶ کد : ۱۹۶۵۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۹۹
آیین اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز


آئین اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز با عنوان یاز (بنویس) با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم، رئیس دانشگاه تبریز، معاون فرهنگی و اجتماعی، مدیران، مسئولان، کارکنان  و دانشجویان دانشگاه و همچنین تعدادی از مسئولان شهر تبریز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جشنواره یاز اختتامیه اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز با عنوان یاز برگزار شد و از آثار و نشریات برتر دانشجویی نیز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
در این آئین، حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده، با اشاره بر اهمیت اجرای کار فرهنگی و توجه به نشریات دانشجویی، گفت: دانشگاه تبریز همواره تلاش کرده است تا اهمیت و توجه ویژه‌ای به آثار و نشریات دانشجویی داشته باشد و ترغیب دانشجویان به مشارکت در کارهای علمی فرهنگی و نشریات باید همواره در اولویت ما باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز بر لزوم افزایش همکاری و تعامل بین رشته‌ای تاکید کرد و افزود: دانشجویان و اساتید باید توجه داشته باشند که امروز در دنیا با تعامل و کارهای بین رشته‌ای، اتفاقات و پیشرفت‌های چشمگیری رقم زده می‌شود، لذا ما نیز در دانشگاه تبریز باید به دنبال افزایش رویدادهای مشترک و بین رشته‌ای باشیم.
دکتر عادل طاهری، دبیر اولین جشنواره نشریات دانشجویی "یاز" نیز در این مراسم ، خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شوق و انگیزه در دانشجویان فعال در حوزه نشریات و شناسایی قلم‌های توانمند و ترغیب آنها به فعالیت جدی‌تر در سه بخش آثار، نشریات و  بخش ویژه برگزار شد.
وی همچنین با بیان اینکه بیش از 50 نشریه در این جشنواره شرکت کردند، تشریح کرد: بخش آثار این جشنواره شامل تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و سرمقاله، گرافیک و صفحه آرایی، بخش نشریات شامل: انواع نشریات چاپی و چندرسانه‌ای و بخش ویژه در دو محور استارتاپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان و دانشگاه و دانشجو آزادی‌خواه و مطالبه‌گر، برگزار شد و در هر محور، به نفرات اول تا سوم و شایسته تقدیر، جوایزی اهداء شد.


بر اساس این گزارش، بخش نمایشگاهی این جشنواره به همت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تبریز از روز شنبه 9 اردیبهشت تا دوشنبه 11 اردیبهشت در محل نگارخانه شهید آوینی برگزار شد و اختتامیه آن همراه با تجلیل از نفرات برگزیده و اهداء جوایز در روز دوشنبه 11 اردیبهشت در محل تالار شفائی برگزار شد.

#تبریز #دانشگاه_تبریز #جشنواره #نشریات #دانشگاه

 


نظر شما :