دکتر محمد حسین ساعی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: دانشجویان در نشریات به سمت جهاد تبیین گام بردارند

(شماره ۷) نشست تخصصی نشریات دانشجویی

دانشگاه بین المللی امام خمینی ره
۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۸ کد : ۲۰۲۰۲ اخبار تصویری اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۵۵
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد حسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره بیستمین نشست کارشناسان نشریات و مدیران مسئول فعال نشریات دانشگاه های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، گفت: نشریات در جامعه امروزی یکی از عناصر آگاهی بخشی هستند. محمد حسین […]
(شماره ۷) نشست تخصصی نشریات دانشجویی
 

 

دانشجویان در نشریات به سمت جهاد تبیین گام بردارند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد حسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره بیستمین نشست کارشناسان نشریات و مدیران مسئول فعال نشریات دانشگاه های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، گفت: نشریات در جامعه امروزی یکی از عناصر آگاهی بخشی هستند.

محمد حسین ساعی بیان کرد: اجتماع نشریات با رویکرد ارتقا آگاهی اجتماعی تاثیر فراوانی در موضوعات فرهنگی دارد‌. فعالیت های تشکیلاتی دانشجویان و در ذیل آن نشریات دانشجویی زیست بوم بسیار مفیدی را در عرصه دانشگاهی فراهم می کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مسئله جهاد تبیین طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در نشریات تاثیر فراوانی دارد و از این رو دانشجویان گام های بزرگی را می توانند بردارند.

وی بیان کرد: حمایت از اعضای هیأت علمی و نشریات دانشجویی از هدف های شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد که در این امر تمام توان خود را به کار گرفته است. یکی از سیاست های این شورا انجام فعالیت های فرهنگی با همکاری مراکز علمی و دانشگاه ها می باشد.

ساعدی اضافه کرد: این نوع نشست ها دو نتیجه انگیزشی و آشنایی دانشجویان با یکدیگر را در پی دارد که برگزاری این همایش ها از سوی وزارت علوم باعث قوت قلب دانشجویان و دانشگاه ها می شود.

این مسئول در پایان سخنان خود اذعان کرد: با برگزاری مستمر این نشست ها دانشجویان ارتقا مرتبه را کسب می کنند و باعث ایجاد شور و هیجان در فضای علمی کشور را به دنبال خواهد داشت.

    

 

 

نظر شما :